IOS, ANDROID
MOBILE APPLICATION
UI/UX DESIGN

Aplikacje.
Mobilne [/]
Cross-platform

Podgląd aplikacji mobilnych

Niezależnie od branży czy rozmiaru firmy nasi programiści są w stanie dostarczyć innowacyjne i bezpieczne aplikacje mobilne. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu w zakresie programowania rozwiązań mobilnych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii. Na co dzień z powodzeniem pomagamy startupom, małym przedsiębiorcom oraz korporacjom w ich mobilnym rozwoju. Od początku istnienia jesteśmy zaangażowani w tworzenie aplikacji hybrydowych, ponieważ uważamy, że dla większości przypadków jest to rozwiązanie najbardziej optymalne i przyszłościowe.

Uwielbiamy dostarczać najwyższej jakości niestandardowe usługi tworzenia aplikacji mobilnych dla wszystkich branży rynku. Dysponując grupą projektantów i programistów pracujących nad różnymi technologiami, dostosujemy produkt do wymagań Twojej firmy.

Jeśli więc potrzebujesz solidnego, responsywnego i skalowalnego rozwiązania biznesowego, Inprox Software - firma zajmująca się tworzeniem aplikacji hybrydowych - to właściwy adres.

Trójkąt
Trójkąt
Trójkąt
Trójkąt
Trójkąt
Trójkąt

Szerzej o podejściu cross-platform

Aplikacje natywne są opracowywane wyłącznie na konkretną platformę. Takie aplikacje są opracowane w języku naturalnie kompatybilnym z daną platformą. Korzystając z tych dedykowanych języków, programiści mogą bez ograniczeń wykorzystać wrodzone funkcje tych platform. Natywna aplikacja opracowana dla systemu Android nie będzie działać na iOS i odwrotnie.

Aplikacje wieloplatformowe są kompatybilne z wieloma platformami. Ze względu na udział w rynku systemów Android i iOS większość aplikacji międzyplatformowych jest ograniczona do tych dwóch systemów operacyjnych. Te aplikacje są programowane w jednym języku, który jest kompilowany do natywnego kodu dla każdej z platform niezależnie. Jednocześnie widoki (UI) są tworzone tak jak w przypadku stron WWW z elementów HTML/CSS co zwiększa elastyczność i prostotę ich tworzenia.

Ogromną przewagą podejścia cross-platform jest wytwarzanie i rozwijanie jednej bazy kodowej jednym zespołem programistów u jednego dostawcy aplikacji mobilnych. Ponadto tworzenie aplikacji typu cross-platform jest z reguły szybsze i wymagające mniejszych nakładów pracy, a co za tym idzie finansowania.

Obecnie dostarczamy aplikacje w technologiach React Native, od niedawna Flutter oraz PWA (Progressive Web Applications).

Panel CMS
Trójkąt
Trójkąt
Responsywność

Nasze technologie budowania aplikacji

React Native łączy najlepsze elementy natywnego programowania z biblioteką React, najlepszą w swojej klasie biblioteką JavaScript do budowania interfejsów użytkownika. Za jej rozwój odpowiada Facebook.

Flutter to zestaw narzędzi Google do budowania interfejsów użytkownika pozwalających na tworzenie pięknych, natywnie skompilowanych aplikacji dla urządzeń mobilnych z jednej bazy kodu.

PWA - aplikacja internetowa uruchamiana tak jak zwykła strona internetowa, ale umożliwiająca stworzenie wrażenia działania jak natywna aplikacja mobilna. W szczególności strona internetowa musi udostępniać specjalny manifest zawierający m.in. adres ikony aplikacji oraz musi w jakimś stopniu działać off-line.

Jakimi technologiami wspieramy się na backendzie:
PHP Laravel
Node js Express
Google Firebase

FAQ

Ile kosztuje stworzenie aplikacji mobilnej?
Koszt aplikacji mobilnej zależy od złożoności i zakresu funkcjonalności, który ma oferować użytkownikom. Ponadto duży wpływ ma ilość wspieranych platform oraz poziom skomplikowania szaty graficznej, stworzenie nietypowego UI zawsze istotnie podwyższa koszty. Ostatnim istotnym czynnikiem jest konieczność zastosowania API i jego złożoność. Zachęcamy do skorzystania z mechanizmu wyceny.
Ile czasu trwa tworzenie aplikacji mobilnej?
Czas realizacji aplikacji jest silnie uzależniony od jej złożoności oraz ilości platform na jakie będzie tworzona platforma. Najczęściej jest to okres od 1 do 3 miesięcy.
Jaką technologię wybrać: natywną czy cross-platform?
W przypadku, gdy aplikacja musi być bardzo wydajna i/lub niewielkiej wagi (MB) to najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie aplikacji natywnej, szczególnie gdy nie zachodzi konieczność kodowania na dwie platformy. W pozostałych sytuacjach lepszym rozwiązaniem będzie podejście cross-platformowe.
Jakie są zalety technologii cross-platformowych?
Tworzenie aplikacji mobilnych w oparciu o podejście cross-platformowe ma podstawową zaletę, że tworzy się jeden kod, który jest kompilowany zarówno na Androida jak i na iOS’a. Dodatkowymi zaletami jest fakt współpracy z tylko jednym zespołem projektowym i szybsze tworzenie zarówno widoków jak i logiki biznesowej aplikacji.
Jakie są zalety technologii natywnych?
Technologie natywne cechują się większym dopasowaniem do platformy co pozwala na pisanie przy mniejszej ilości kodu uzyskując jednocześnie mniejszy rozmiar pliku aplikacji.
Ile kosztuje zamieszczenie aplikacji mobilnej w sklepie?
Należy założyć konto deweloperskie. W zależności od platformy koszty są następujące:
  • Google Play: $25 – opłata jednorazowa
  • Apple AppStore: $99 – opłata roczna
Co to jest API i czy jest ono mi potrzebne?
API to ustandaryzowane interfejs pozwalający na komunikację z serwerem. Serwer pozwoli na dostęp do bazy danych a pośrednio na komunikację między użytkownikami działających aplikacji.
Do czego służy backend w aplikacji mobilnej?
W przypadku gdy aplikacja pracuje na wspólnych danych i integruje się z innymi systemami, powstaje konieczność stworzenia dla niej zaplecza (backendu), który będzie odpowiedzialny za takie aspekty jak logowanie, wysyłanie/odbieranie danych, synchronizacja danych, komunikację z lub między użytkownikami i wszystko inne – dokładna lista zależy od tego, jak ma działać nasza aplikacja.
Backend może być wykonany w różnych językach programowania. Są to między innymi PHP (Laravel), Python (Django), .Net Core oraz node.js (Express). Niekiedy można skorzystać z backendu w postaci gotowej usługi chmurowej takiej jak AWS czy Firebase.
Czy jest możliwe logowanie do aplikacji przez social media?
Tak, do tego należy mieć skonfigurowane aplikacje w danych serwisach, np. w Google czy Facebook.