Remote system
Home office
Outwork
System WWW
do
Pracy Zdalnej
Inprox Software tworzy oprogramowanie dedykowane do zdalnej pracy dla firm oraz instytucji publicznych. Przewagą tworzonego przez nas programu do pracy zdalnej jest dopasowanie do specyfiki danego przedsiębiorstwa, ponieważ zupełnie inaczej trzeba zintegrować pracę dla branży produkcyjnej, medycznej czy telekomunikacyjnej.
Praca na odległość stała się obecnie standardem w większości firm, a pracownicy zdążyli już się przyzwyczaić do zwrotu „Home Office”. Programy do pracy zdalnej, z której korzysta duża część przedsiębiorców są często nie dostosowane pod względem architektury do danego przedsiębiorstwa. Jak można temu zaradzić? Oczywiście zlecając napisanie programu do pracy na odległość pod własne wymogi.
Co możemy zaoferować w aplikacjach do zdalnej pracy?
Katalog pracowników
Pozwala na stworzenie na platformie internetowej listy pracowników, którzy są przydzieleni do danego działu. W karcie pracownika mogą widnieć takie informację jak: zdjęcie, dział, stanowisko, adres e-mail czy numer telefonu. Dodatkową funkcją może by przypisanie tagów do pracownika, czyli zbioru nazw za które dany pracownik jest odpowiedzialny – to z kolei ułatwia reszcie pracowników znalezienie odpowiedniej osoby do zadania pytania czy przekazania zadania.
Ewidencja czasu pracy
Funkcjonalność systemu WWW, która pozwala na sprawdzenie, który z pracowników obecnie jest dostępny (online) i o której zalogował się do aplikacji. Dodatkowo możesz układać zdalnie grafik dla Twoich pracowników, aby mieć pewność, że wszystkie rzeczy zostaną zrealizowane w odpowiednim czasie. Cały czas przełożeni danego pracownika mają wgląd w jego statystyki, aktualnie realizowane prace czy ewentualne spóźnienia. Do ewidencji można wprowadzać takie elementy jak zwolnienia lekarskie, urlopy, nadgodziny czy delegacje.
Lista rzeczy do zrobienia
Platforma umożliwia tworzenie list „To do” określających harmonogram prac na dany dzień, godzinę czy też cały miesiąc. Dzięki podziałowi na poszczególne zadania możemy ustawić priorytet odpowiedni do jego ważności. Każde z zadań może posiadać swoją datę rozpoczęcia i zakończenia, przewidywany czas na realizację, załączniki oraz być współdzielone z innymi członkami zespołu.
Zarządzanie projektami
Moduł serwisu WWW, który umożliwia prace nad założonymi zadaniami. Posiada możliwość podziału na poszczególne podzadania, tworzenie według metodyki projektowej Agile, Prince 2, PMI czy PMBOK. Dodatkowo w ramach tego elementu możemy zobrazować postęp nad pracami w postaci wykresu Gantta, wykresu słupkowego czy też statystyk.
Dostęp do danych
Zdalny dostęp do plików i folderów na odległość to jedna z podstawowych potrzeb korporacji czy instytucji. Dlatego platforma może dawać dostęp do lokalnego dysku typu NAS (np. Qnap, Synology), lokalnego serwera plików czy serera plików oddalonego geograficznie. Jednocześnie możliwe jest edytowanie każdego z plików w czasie rzeczywistym i jego zapisie. Dodatkowym atutem jest ustalanie uprawnień nie tylko do plików, ale i do całych folderów.
Obieg dokumentów
W średnich i dużych firmach każdy z dokumentów powinien przejść odpowiednią ścieżkę akceptacji, jednak przy pracy zdalnej nie jest to takie proste, aby podejść do każdego decydenta po podpis. Dlatego aplikacja umożliwia podpisywanie dokumentów zdalnie i przekazywanie od osoby do osoby, aż do końca ścieżki decyzyjnej. Jednocześnie do każdego z dokumentów mogą być załączane uwagi każdej z osób.
Kontrola haseł
Platforma WWW pozwala na zapisywanie haseł w sposób bezpieczny za pomocą najnowszych technik szyfrowania danych oraz przypomina o zmianie hasła co 30 dni dla zachowania bezpieczeństwa przechowywanych danych.
Komunikacja
Firma przy pracy zdalnej musi się komunikować w czasie rzeczywistym zarówno z każdym użytkownikiem z osobna jak i w danych grupach np. projektowych. Komunikator czasu rzeczywistego zapewnia taką możliwość. Dodatkowo dzięki niemu możemy przesyłać pliki, przeglądać historię czatu czy dodawać poszczególne wiadomości do historii zadań.
Wysyłanie powiadomień
Na każde zdarzenie w systemie internetowym pracownik czy współpracownik otrzyma stosowne powiadomienie na platformie oraz na podany adres e-mail. Rodzaj powiadomień jaki ma być wysyłany do danej osoby może być każdorazowo zmieniany w Panelu.
Aktualne informacje
Platforma WWW posiada również możliwość zamieszczania w formie aktualności wszystkich ważnych informacji, które dzieją się w firmie oraz tworzenia stron informacyjnych wraz z niezbędnymi instrukcjami.
Obsługa Klienta
Do serwisu internetowego może zostać dołączony system CRM – do zarządzania relacjami z Klientem. Możemy tam rozpocząć pracę od dodania kontaktu, poprzez stworzenie i zapisanie oferty, aż po ustalanie statusu w jakim aktualnie znajduję się pozyskanie Klienta.
Help Desk
System ticketowy służący do zgłaszania incydentów do konkretnego działu np. informatycznego. Dzięki takiemu systemowi możemy w prosty sposób wykryć powtarzające się usterki i zaradzić im na przyszłość.