HelpDesk i życie staje się prostsze

KLIENT

Inprox

BRANŻA

Informatyka

ROK

2018

Narzędzie typu HelpDesk z uwagi na brak wystarczająco elastycznych rozwiązań na rynku zostało popełnione w celu wsparcia operacyjności Naszej firmy w zakresie świadczenia wsparcia dla naszych Klientów biznesowych.


.


.

Inprox
Platforma

W naszym wydaniu

Technologia

System został starannie zaprojektowany na przestrzeni miesięcy i zaimplementowany w PHP 7.x wykorzystując framework Laravel 5.6 i bazę MySQL. Na potrzeby panelu zarządzania wykorzystano popularny pakiet AdminLTE.

 

Wiele funkcjonalności działa reaktywnie w oparciu o VUE JS i jQuery, jednak aplikacja jest typu MPA.

 

System posiada też integrację z zewnętrzną bazą assetów wykorzystywaną przez OCS NG.

.

Inprox

Funkcjonalności

System dostarcza następujących funkcjonalności Klientowi:

-Dodawanie w swoim lub czyimś imieniu zgłoszeń

-Załączanie plików

-Dodawanie pracowników jako CC do zgłoszenia

-Interakcja z systemem za pośrednictwem poczty email

-Kontrolowanie czasów działania serwisu

-Weryfikacja kto zajmuje się zgłoszniem

-Kontrola limitów godzinowych wykorzystanych w ramach pakietu

-Podział na Klienta Standardowego i VIP (widzi wszystkie zgłoszenia swojej firmy)

System dostarcza następujących funkcjonalności Serwisowi:

-Zakładanie zgłoszeń na Kliencie

-Podłączenie do CC agentów i pracowników Klienta

-Interakcja z systemem za pośrednictwem poczty email

-Śledzenie SLA

-Szereg raportów

-Zarządzanie firmami i pracownikami Klientów

-Zarządzanie urlopami

-Alerty zagrożeń SLA

-Ustalanie cyklicznych przypomnień

-Moduł statystyk

-Przyznawanie opiekuna do firmy

-Zarządzanie priorytetami i poziomami SLA

-Podział na role i przynależność agentów do firm

.

Inprox
To nie wszystko

Zobacz kolejny projekt

KLIENT

SłówSkładanie

BRANŻA

Copywriting

ROK

2018