HelpDesk
Narzędzie typu HelpDesk z uwagi na brak wystarczająco elastycznych rozwiązań na rynku zostało popełnione w celu wsparcia operacyjności Naszej firmy w zakresie świadczenia wsparcia dla naszych Klientów biznesowych.


Architektura
System został starannie zaprojektowany na przestrzeni miesięcy i zaimplementowany w PHP 7.x wykorzystując framework Laravel 5.6 i bazę MySQL. Na potrzeby panelu zarządzania wykorzystano popularny pakiet AdminLTE. Wiele funkcjonalności działa reaktywnie w oparciu o VUE JS i jQuery, jednak aplikacja jest typu MPA. System posiada też integrację z zewnętrzną bazą assetów wykorzystywaną przez OCS NG.

Design
System umożliwia klientom zgłaszanie spraw w swoim lub cudzym imieniu, załączanie plików, dodawanie pracowników jako CC oraz interakcję z systemem za pomocą e-maila. Klienci mogą śledzić status zgłoszeń, osoby odpowiedzialne, czas reakcji oraz wykorzystanie godzin w ramach pakietu. Serwis ma możliwość zarządzania zgłoszeniami, firmami i pracownikami, śledzenia SLA, przydzielania opiekunów, ustawiania przypomnień i zarządzania priorytetami. System wspiera także rozbudowany moduł raportów i statystyk oraz elastyczne zarządzanie rolami i dostępami.

